سبدخرید
0

جزئیات مطلب

برگزاری یازدهمین دوره تربیت مدرس و مشاور دیسک در ایران

برگزاری یازدهمین دوره تربیت مدرس و مشاور دیسک در ایران


با توجه به استقبال علاقمندان مبحث رفتارشناسی دیسک و تقاضاهای سال گذشته، یازدهمین دوره تربیت مدرس و مشاور دیسک در تاریخ 30 و 31 اردیبهشت ماه با حضور بیش از سی نفر از علاقمندان این علم در مرکز آموزش عالی اندیشه معیین برگزار گردید.

این دوره که کاملا علمی، کاربردی و در راستای ایجاد کسب و کار و رشد درآمد توسط اساتید حرفه ای دیسک در ایران برگزار می شود، در چهار روز و با رویکرد کاربردی و توانمند سازی افراد برای تدریس یا مشاوره و رشد فردی و رشد مالی طراحی و اجرا می شود. 

دو روز دوم دوره در تاریخ 20 و 21 خرداد در همان محل برگزار خواهد شد که با پنل مدیریتی و تست هایی که تحویل فراگیران شده است در این فاصله می بایست تمرین و کار عملی انجام دهند تا برای دو روز دوم آماده و توانمند شوند. در دوره دوم دوره مباحث عمیق تر دیسک، پاسخگویی به سولات و همچنین شیوه ها و روش های نوین تدریس و تکنیک های خاص تدریس دیسک به همراه بازی های مدریتی و کاربردی با رویکرد تحلیل رفتار به مدرسین و مشاورین دوره آموزش داده خواهد شد. 

این دوره یکی از استراتژیک ترین دوره های آموزشی ایران در راستای ایجاد اشتغال و توسعه دانش رفتارشناسی می باشد و تجربه برگزاری ده دوره قبلی نشان داده است افرادی که با عشق و علاقه و تلاش بعد از دوره به این کسب و کار ورود نموده اند نتایج ارزنده ای را کسب کرده اند و خداوند متعال را برای این اتفاقات خوب در کشور شاکریم. 

در صورت تمایل به شرکت در این دوره تحول آفرین در صورتیکه مدرس و یا مشاور حوزه های مرتبط با صنعت و سازمان و علوم انسانی و مشاوره خانواده هستید، با کلینیک استعدادیابی سینا تماس بگیرید و رزرو نمایید.