سبدخرید
0

جزئیات مطلب

تست توسعه استعدادهاي رهبري کلیفتون: این استعداد باعث خاص بودن شما می شود!

تست توسعه استعدادهاي رهبري کلیفتون: این استعداد باعث خاص بودن شما می شود!


 

در این ویدئو به طور کامل با یکی از استعدادهای کلیفتون یعنی سازمان دهنده آشنا میشویم.

برای اینکه بدانید 7 استعداد برتر شما چیست بایستی  تست نقاط قوت و استعدادیابی کلیفتون را بزنید.

تست هفت نقطه برتر ( تست کلیفتون ) یکی از تست های ارزشمند و موسسه گالوپ تحقیقاتی www.gallup.com هستش  كه خدمات ارزنده نظرسنجي و مديريتي ارائه مي كنه اين مدل که توسط دونالد کلیفتون(Donald Clifton) روانشناس آمریکایی بعد از سال ها تحقیق و توسعه در سطح دنیا تهیه و تولید شده است که تا کنون بیش از 25 میلیون نفر این تست را زده اند و استعدادهای خود را کشف نموده اند. کلیفتون را پدر روانشناسی نقاط قوت می دانند و یکی از نخستین کسانی بود که در حوزه‌ی توسعه فردی روی مفهوم نقطه قوت (Strength) تأکید کرد و سعی کرد نشان دهد که تقویت نقاط قوت مهم‌تر از تلاش برای بهبود نقاط ضعف است. این تست نتیجه کار دو سال تیم تحقیقاتی کلینیک سینا هستش که تونستند این تست را بازمهندسی و بومی سازی کنند و با قیمت به مراتب ارزون تر به جامعه علمی کشور ایران تقدیم کنند.

این تست 189 سوال به صورت زوجی داره که شما باید از بین دو گزینه در هر سوال اونکه بیشتر به شما نزدیکه و شما رو توصیف می کنه، انتخاب کنید. یکی از مزیت های این تست که خروجی خوبی داره همینه که گزینه خوب یا بد نداره و به صورت تست های لیکرت که از خیلی ضعیف تا خیلی قوی دسته بندی میشن نیست و افراد آنچه بهشون نزدیکه رو انتخاب می کنند. حدود 30 تا 40 دقیقه زمان لازم است تا شما به سوالات جالب این تست پاسخ بدید و بعد از اتمام سوالات گزارش 30 صفحه ای رو دریافت می کنید که هفت استعداد برتر شما یا تم را از بین 36 تم یا استعداد به ترتیب الویت نشون می ده و برای اینکه اون هفت تا نقطه قوت خودتونو بشناسید آنها رو توضیح داده و اگر شما بر روی این هفت استعداد برتر خود سرمایه گذاری کنید و از اونا در کار و زندگی اجتماعی و تحصیلی استفاده کنید موفقیت شما چندین برابر میشه و زندگی لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. هستش که تونستند این تست را بازمهندسی و بومی سازی کنند و با قیمت به مراتب ارزون تر به جامعه علمی کشور ایران تقدیم کنند. طبق ادعاي موسسه گالوپ 90 درصد پانصد شركت برتر دنيا اين مدل را جهت بهبود كسب و كار خود بعنوان پروژه مديريتي پياده كرده اند و فرهنگ نقاط قوت در كار تيمي، رهبري سازمان و عملكرد نهادينه شده است.

 



برای ثبت نام در دوره های آموزشی استعدادیابی کلینیک سینا با بروز ترین دانش جهانی با ما از طریق واتساپ کلینیک در ارتباط باشید.
09355438028
برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از آموزش های کلینیک صفحات اجتماعی مارو دنبال کنید: