سبدخرید
0

جزئیات مطلب

آزمون دیسک حرفه‌ای ورژن 2019

آزمون دیسک حرفه‌ای ورژن 2019


هدف ما از مطالب این صفحه ارایه ویژگی‌های تست دیسکه که خیلی از دوستان در هنگام خرید آن سوال دارند.

تست دیسک چیه ؟

تست دیسک در دنیا سابقه‌ای بیش از پنجاه سال داره و ابتدا در کشور آمریکا تولید شد، الان جزء برترین و بروزترین ابزارهای رفتارشناسی در دنیاست. اکثر کشورهای پیشرفته از این ابزاررفتارشناسی استفاده می‌کنند و محبوبیت بسیار بالایی داره. تو ایران هم ده سالی هست که ورود کرده و رشد خوبی هم داشته. ما با تست دیسک لایه‌های رفتاری افراد را تحلیل می‌کنیم و نقاط قوت و قابل بهبود لایه‌های رفتاری را متوجه می‌شیم ما با این محصول به شما کمک می‌کنیم که خودتون بهتر بشناسید.


🔹 من که خودمو میشناسم برای چی باید تست دیسک را بزنیم؟!

این مطلب را صدها بار از افراد مختلف شنیدیم، اولش همه اینو می‌گن ولی وقتی تست رو می‌زنن و به کلاس‌ها میان، یا میان مشاوره می‌گن

واو ... چه عالی، خوب شد تست رو زدم تا بحال فکر می‌کردم که خودمو می‌شناسم❗

وقتی زمان بزاریم و تست دیسک که یک پرسشنامه استاندارد سی سوالی هست را بزنیم با سوالات حرفه‌ای این پرسشنامه که خوب و بد نداره و خیلی هم ساده است می‌تونیم متوجه بشیم که الگوی رفتاری ما چیه و حتی کد رفتاریمون رو بدونیم. متوجه میشیم که چطور با دیگران ارتباط برقرار کنیم و مسیر رشد و پیشرفتمون رو بهتر طی کنیم. الگوی رفتاری و کد رفتاری، رفتارهای ما را مدل می‌کنه و با اعداد و ارقام متوجه میشیم که دلیل رفتارهامون چیه. یه قالب ساده و علمی به ما می‌ده که بتونیم راحت‌تر مباحث پیچیده رفتارانسان و حتی شخصیت رو بفهمیم.

برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.

 

🔹 آیا لازمه که بعد از زدن تست مشاوره بگیرم یا کلاس های دیسک رو برم؟

ما سعی کردیم در گزارش‌های تولید شده در دیسک تا اونجا که بشه توضیحات کاملی از الگوی رفتاری شما و ویژگی هاتونو به صورت کمی و کیفی و با توضیحات کافی بیاریم و نقاط قوت و قابل بهبود و هر آنچه که نیاز دارید رو بنویسیم ولی مشاوره گرفتن از افراد آموزش دیده که در سایت معرفی شدن می‌تونه خیلی در فهم مطالب کمک کنه. پس توصیه ما اینه که اول تست را بزنید و گزراش اونو بخونید و از مطالب سایت هم استفاده کنید و بعدش در صورت نیاز با مشاوران تیم ما صحبت کنید.

🔹 شما کی هستید؟

مجموعه کلینیک سینا که قبلا تحت برند کلینیک ایرانیان کار می‌کرد، یک دهه سابقه کار در زمینه آموزش و مشاوره و مطالعه و تحقیق در حوزه رفتارشناسی و مدل جهانی دیسک داره، بعد از سال‌ها تجربه و تدریس به بیش از ده‌ها هزار نفر در صدها کارگاه و دوره آموزشی با یک تیم متخصص صدها نفره در سطح ایران و مشاوره‌های زیاد به این نتیجه رسیدیم که یکی از مسائل جدی ما در ارتباطات و تصمیم گیری‌های مهم زندگیمون عدم شناخت دقیق و علمی از مبحث مهم و کلیدی رفتارمونه.

ما با مدل جهانی دیسک به شما یک راهکار علمی و دقیق و حرفه‌ای ارایه می‌کنیم.

✨ برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.

 

🔹 نظر مشتریان و افرادی که با دیسک آشنا هستند در مورد این محصول چیه؟

افسانه فیضی:

"آشنایی با الگوی جهانی دیسک برای من فقط شناخت بهتر رفتارهای خودم و دیگران نبود، درس زندگی بود، این که به مسائل صرفاً از دریچه‌ی نگاه خودمون نگاه نکنیم، این که در وهله‌ی اول بپذیریم که انسان‌ها متفاوتند و در قدم بعدی تفاوت‌ها رو قبول کنیم و یاد بگیریم که چطور با وجود همه‌ی تفاوت‌ها با تفاهم کنار هم زندگی کنیم. دیسک برای من وسیله‌ای بود که به کمک اون تونستم زندگی خیلی‌ها رو بهتر کنم و حال خیلی از روابط با آگاه شدن بهتر بشه."

انوشه عاشوری:

"از وقتی با ديسك آشنا شدم دليل خيلی از رفتارهای خودم و اطرافيان رو می‌فهمم. ديگه كم تحملی همكارام و اطرافيانم در شنيدن توضيحات يا ريز بينی بعضی از مديران و دوستانم اذيتم نمی‌كنه چون فهميدم هر فرد جنس خاص خودشو داره و اگر بتونيم به يك بالانسی در تمام اين تفاوت‌ها برسيم اونوقت، روابط منطقی‌تر و منصفانه‌تر ميشه.

حسین سیلانی:

"به نظرم دیسک یک محتوای آموزشی صرف نیست بلکه یک نوع نگرش و دیدگاه تازه است نسبت به خود و انسان‌های دیگه به این معنی که انگار وارد یک دنیای جدید با آدم‌های جدید شدید، چرا که دیدگاه شما نسبت به خودتون و اطرافیانتون کاملا تغییر کرده. به نظر من مهمترین اتفاق اینه که ما خودمون را با همه توانمندی و کمبودهایی که داریم می‌پذیریم."

✨ برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.

 

حمید صلواتی:

"از وقتی با آزمون دیسک آشنا شدم دنیا رو در بعد دیگری دارم مشاهده می‌کنم از زندگی شخصی تا حرفه تجاری همه را اونجوری که هستند میبینم اینبار زاویه دید من به همه افراد با یک تعبیر علمی مواجه شده و البته این عینک باعث شده تعادل در بسیاری از تعاملاتم ایجاد بشه و بتونم با رویکرد بهتری قدم‌های موفقیت آمیزی بردارم و مهمتر از هر چیز بتونم در انتخاب همکار و دوست انتخاب‌های بهتری داشته باشم."

زهرا شادلو:

"آزمون ديسك يكی از قدم‌های منجر به خودشناسی و بهبود روابط بين فردی است، اگر بدنبال بهبود ارتباطات خود هستيد اين آزمون كمك ميكند خود را بشناسيد و با نقاط قوت و قابل بهبود خود بيشتر آشنا شويد و در ارتباط با دیگران توان این را داشته باشيد که ویژگی‌های رفتاری مخاطب را شناخته و دلایل رفتار دیگران را درک نمایيد و بتوانيد مدل رفتاری خود را با دیگران تطبیق دهيد."

ساره سادات شکاری:

"دانایی، مستلزم پذیرش است. با گذروندن یک عالمه دوره‌های مختلف خودشناسی، توسعه فردی و کوچینگ توی سال‌های مختلف، فکر می‌کردم معنی پذیرش رو فهمیدم، اما دیسک منو به تفاوت‌های فردی آدم‌ها آگاه کرد و کمکم کرد سرعتم رو کم بکنم و در پذیرش آدم‌های مختلف با رفتارهای متفاوتشون باشم

با دیسک، پذیرش برام عملی‌تر شد."

فرخ هاشمی:

"من با این که دوره‌های مختلفی در حوزه ارتباطات گذرانده بودم ولی نمی‌تونستم ارتباط موثری با خانواده داشته باشم. ولی بعد از آشنا شدن با الگوهای رفتاری دیسک در کلینیک سینا، به غیر از این که ارتباط موثرتری با خانواده برقرار کردم، متوجه شدم که با داشتن الگوی رفتاری (I ) ایده پرداز خوبی هستم و حاصل آن چاپ کتاب صدها ایده کاربردی در مشاغل خانگی شد. و از تیم کلینیک سینا بابت اینکه شخصیت‌ام را به من نشان داد سپاسگزارم."

✨ برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.

 

گلی حیات داوودی:

"دیسک در واقع به معنای: خودشناسی، دگرشناسی، تطبیق رفتار خود با دیگران و تطبیق رفتار دیگران با خود است. با داشتن این علم و بکارگیری آن در محیط خانواده و کار و شغل و تحصیل می‌توان با مدیریتی آگاهانه به زندگی فردی و اجتماعی و شغلی موفق‌تری رسید و روابط مؤثر عاطفی و کاری برقرار کرد. به جرأت می‌توان گفت که زندگی به دو بخش تقسیم می‌شود: زندگی قبل از آموختن علم دیسک و زندگی بعد از آموختن علم دیسک. دیسک به ما می‌آموزد که با درنظر گرفتن تیپ شخصیتی خود و دیگران رفتارهای درست را در زمان‌های درست انجام دهیم."

محمدرضا ایمانی:

"انسان امروز برای زندگی هوشمندانه و خردمندانه نیازمند مولفه‌هایی همچون دانایی و آگاهی است و برای نیل به این مهم می بایست ابزارهای دقیق و کاملی را در دست داشته باشد. شناخت الگوهای رفتاری دیسک فرصتی مغتنم است تا با شناخت دقیق و کامل از لایه‌های رفتاری خود بتوانیم در مواجهه و تعامل با دیگران هوشمندانه و خردمندانه، بیاندیشیم، رفتار کنیم و زندگی کنیم. به کارگیری تست‌های دیسک توانسته است ابزارهایی کارآمد، دقیق و کامل را برای راهنمایی و مشاوره‌های روانشناسی در اختیار روانشناسان قرار دهد تا مسیر سبز زندگی بهتر بیش از پیش متجلی گردد."

مصطفی مقدمی:

"همیشه ضعف‌هایی در رفتارم داشتم که آزارم می‌داد و مدت ها بود سعی می‌کردم برطرف شون کنم ولی نمی‌تونستم. با دیسک که آشنا شدم فهمیدم مشکل از کجاست. الان نه تنها ایرادهای رفتارم رو برطرف کردم، بلکه تونستم درک و شناخت بهتری نسبت به اطرافیانم داشته باشم."

مهدی محمدی کاهه:

"تو زندگی با خانمم مشکل داشتم. یک جاهایی اصلا دلیل این اختلاف‌ها رو متوجه نمی‌شدم. خیلی تلاش کردم تا راه حلی براش پیدا کنم. تا روزی که با دیسک آشنا شدم. و زندگی تازه‌ای رو شروع کردم. وقتی با تست دیسک الگوی رفتاری خودم و خانمم رو دیدم تازه دلیل اون همه اختلاف رو متوجه شدم. وقتی با شناخت زندگی کنی زندگی خیلی قشنگ میشه."

نسیم نادی:

"آشنایی با مدل رفتاری دیسک برای من که لایه S بالایی دارم آرامش بیشتری به ارمغان آورد، چون یاد گرفتم با عینک رفتاری بقیه به موضوعات نگاه کنم و دیگه آدم‌ها رو قضاوت نکنم و بتونم با مدل رفتاری خودشون باهاشون ارتباط موثرتری برقرار کنم."

وحید اکبری:

"یادگیری الگوی رفتارشناسی و ارزیابی رفتار دیسک، نقطه‌ی عطفی در زندگی شخصی و کاری من بود. علاوه بر آن که الگوی رفتاری خودم را شناختم، نقاط قوت و ضعف‌های ارتباطی خودم را شناختم و توانستم کیفیت ارتباط‌هایم را بالاتر ببرم و این مهم برایم بسیار لذت بخش است. در کار حرفه‌ای یادگیری مدل رفتارشناسی دیسک این امکان را برایم فراهم کرد که مدل آموزشی و ارائه خودم را اصلاح کنم و با شناخت بهتر مخاطب کیفیت تدریسم را ارتقا ببخشم."

 

اینا تعدادی از نظرات افراد متخصص و تحصیل کرده جامعه آماری چند ده هزار نفری ماست که لطف کردن و مکتوب نظر دادن.

✨ برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.

 

🔸 چند تا فیلم هم که نظر افراد در مورد دیسک هست را ببینیم:

فیلم 1

فیلم 2

 

🔸 سوالات رایج:

✔ داستان تست رایگان چیه؟!

تست رایگان دیسک در خیلی از سایت‌ها هست و برای آشنایی مقدماتی و اولیه با دیسک تولید شده، یا گزارش نداره و فقط الگو رو می‌ده و یا گزارش اون سادست. ما در یادگیری دیسک سطوح مختلفی دارم. اولین سطح به ما می‌گه که در چهار لایه اولیه D ,I ,S ,C ما کدوم لایه را بیشتر داریم، این سطح از یادگیری رفتارشناسی با مدل دیسک خیلی کلیه و کمک زیادی به ما نمی‌کنه، در سطح دوم یادگیری دیسک ما افراد را به پانزده الگوی رفتاری تقسیم‌بندی می‌کنیم که این دسته‌بندی‌ها با تست رایگان دیسک انجام میشه که بر روی سایت ما هم هست و می‌تونید این تست را بزنید. در سطح سوم و چهارم دیسک که مباحث کمی پیچیده و علمی ولی جالب میشه ما کدهای رفتاری افراد را مشخص می‌کنیم یعنی میزان هر لایه رفتاری ما به ترتیب D و I و S و C چقدره و این اعداد میزان شدت رفتارهای ما رو در هر لایه مشخص می‌کنه و عمیق‌تر از اون در سطح چهارم ما فاصله بین لایه رفتاری طبیعی شما و رفتار تطبیق یافته شما را با تست کامل بدست میاریم و برای کارهای مشاوره و کوچینگ و آموزش این اطلاعات را لازم داریم.

برای استفاده از تست دیسک رایگان ما اینجا رو کلیک کنید

✨ برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.

 

✔ کتاب و منابعی برای مطالعه هم هست؟

بله کتاب‌های انگلیسی و منابع اصلی زیادی وجود دارند و اگر با کلید واژه DISC Personality سرچ کنید کلی سایت می‌بینید که در این خصوص فعال هستند.

کتاب‌های فارسی هم در بازار وجود دارد که مهمترین‌هاش اینا هستند:

کتاب مدل جهانی دیسک معجزه ارتباطی هزاره سوم (که از تالیفات تیم ماست و پرفروش‌ترین کتاب رفتارشناسی در ایران بوده)
کتاب ارتباطات پویا با مدل جهانی DISC (ترجمه: آقای امیرحسین غلامعلی پور)
کتاب هشت بعد رهبری استراتژی های DiSC برای تبدیل شدن به رهبری بهتر (ترجمه: آقای رضا حجتی)
و ...

 

✔ آیا میشه در دوره‌های آموزشی دیسک هم شرکت کنیم؟

اگر قصد دارید که بحث رفتارشناسی و مدل دیسک رو خوب یاد بگیرید و لذت یادگیری یک آموزش اثربخش را ببرید حتما در دوره‌ها و کارگاه‌های حضوری دیسک شرکت کنید، این دوره‌ها به صورت غیر حضوری هم برگزار میشه ولی یادگیری عمیق وقتی اتفاق می‌افته که شما در کلاس الگوهای دیگه رو می‌بینید و با اونا صحبت می‌کنید و اونا کاملا رفتارهای خودشونو توضیح میدن. روی سایت سیناتیک چندتا فیلم آموزشی غیرحضوری هست که می‌تونید ببیند و تا حدودی با مبانی دیسک آشنا بشید ولی حتما درکارگاه‌های حرفه‌ای ما شرکت کنید تا لذت یادگیری و تغییر در زندگی را بچشید و یک عمر از این مطالب استفاده کنید.

برای پیش ثبت نام در کارگاه های عمومی دیسک می‌توانید به شماره 02144027290 تماس بگیرید و یا با ایمیل info@Sinatik.com مکاتبه کنید.

✨ برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.

 

✔ اگر مشاور خوب در زمینه دیسک بخواهیم چکار باید بکنیم؟

ما دوره‌های تخصصی چهارروزه برای مشاوران و روانشناسان در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برگزار کردیم و تعدادی از علاقمندان این مبحث در کلاس‌های ما شرکت کردند و مورد تایید ما می‌باشند و شما می‌توانید از این افراد که در سایت سیناتیک - قسمت مشاوران دیسک معرفی شده‌اند استفاده کنید.

✔ اگر بخواهیم جزء مدرسین و مشاورین شما بشیم چکار باید بکنیم؟

ما برای علاقمندان به مبحث رفتارشناسی با مدل دیسک دو تا دوره تخصصی داریم بنام تربیت مدرس دیسک و تربیت مشاور دیسک :

دوره تربیت مدرس دیسک مخصوص افرادیه که توان تدریس دارند و علاقمند به تدریس هستند و در یک پکیج حرفه‌ای، ما تمام نیازمندی‌های یک مدرس دیسک و تجربیات خودمونو به اونا ارایه می‌کنیم و بعد از این دوره و کمک‌هایی که ما به مدرسین می‌کنیم اونا آماده تدریس دیسک می‌شن و بعد از پنج تا دوره موفق و آشنایی کامل با کدهای رفتاری و گراف‌ها و مباحث سطح سه و چهار دیسک اسم و مشخصات اونا رو در سایت سیناتیک اعلام می‌کنیم و جزء مدرسین رسمی ما میشن. ما تا حالا پنج تا دوره تربیت مدرس دیسک در ایران برگزار کردیم که تعدادی از مدرسینی که موفق بودند و تونستن حداقل پنج دوره خودشونو برگزار کنند در سایت در قسمت مدرسین دیسک معرفی شدند.
دوره تربیت مشاور دیسک هم مخصوص روانشناسان، کوچ‌ها و مشاوران حوزه منابع انسانی در سازمان‌ها هستش که این دوره هم به صورت کارگاهی و عملی در سطح سه و بخصوص سطح چهار به عمق لایه‌های رفتاری و نیازهای هر لایه و ارتباط دیسک با دیگر ابعاد شخصیتی انسان و نیازهای اون پرداخته میشه، این دوره نیز تا بحال چهار سری در ایران برگزار شده و مشاورانی که مجوزهای لازم برای مشاوره را داشته باشند و حداقل یک صد مورد ارزیابی تست دیسک داشته باشند و تجربیات عملی در این حوزه با مراجع را کسب کنند در قسمت مشاوران دیسک کلینیک معرفی شده‌اند.

اگر علاقمند به تدریس و مشاوره در حوزه دیسک هستید و مایلید که دنیای جدیدی در کسب و کار خود ایجاد کنید از این فرصت طلایی استفاده کنید و با تماس با شرکت سینا بشماره 02144027290 اسمتونو رزرو کنید.

✨ برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.

 

✔ چه جور میشه محصولات سایت رو خرید؟

خرید محصولات خیلی سادس با توجه به نیازتون به مبحث دیسک سه تا محصول براتون تدارک دیدم:

دیسک حرفه ای ورژن 2019 که برای کار و حرفه شما طراحی شده و اگر قصد بررسی رفتار خودتون در محیط کار و سازمان دارید این تست را استفاده کنید.
نمونه این تست را اینجا می‌تونید ببیند.

دیسک خانواده ورژن 2020 که برای شناخت رفتار شما در منزل طراحی شده، اگر می‌خوای دلیل خیلی از رفتارهای همسرت رو بفهمی و بدونی که چرا اینقدر تعارض دارید است تست را بزنید. این تست برای شناخت همسر عالیست، حتما قبل از ازدواج این تست را بزنید و با مشاوران ما صحبت کنید.
نمونه این تست را اینجا می تونید ببیند.

تست دیسک دانش آموزش و دانشجویی ورژن 2020 که مخصوص بررسی رفتار فرزندانمان در محیط مدرسه هستش، اینکه نقاط قوت و ضعف رفتاری فرزندانمان چیه و مسیر شغلی و تحصیلی اون به چه صورت باشه، این تست یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات ماست که برای اولین‌بار تو ایران تولید شده و اگر فرزند بالای 12 سال دارید حتما این تست رو براش تهیه کنید و با مطالعه گزارش پنجاه صفحه‌ای اون بیشترین خدمت و بهترین هدیه رو به فرزندتون بدید.
نمونه گزارش را اینجا می تونید ببینید و لذت ببرید.

پس بعد از اینکه بررسی کردید که دیسک را برای چه منظوری لازم دارید فقط کافیه که اونو به سبد محصول اضافه کنید و پس از پرداخت مبلغ، که در سایت مشخصه کد آزمون رو دریافت و تست را مطابق راهنما بزنید.

هرجا نیاز به سوالی داشتید می تونید با شرکت تماس بگیرید و از راهنمایی همکاران ما بهره مند بشید. شماره ما 02144027290

✨ برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.

 

✔ هدیه خرید چی ؟

بهترین هدیه ما به شما شناخت خودتون و اطرافیانتونه و اگر صحبت‌های مشتریان قبلی مارو ببیند و گوش کنید متوجه میشید که چقدر دیسک بهشون کمک کرده که مسیر زندگیشونو بهتر طی کنند ولی بازم براتون هدیه‌های ویژه زیر رو در نظر گرفتیم.

فایل کتاب صوتی دیسک با کیفیت عالی
بیست درصد تخفیف خرید برای محصولات بعدی

✔ گارانتی محصولاتتون چیه ؟

سابقه چندین ساله ما و ده‌ها هزار مشتری قبلی و صدها شرکت و سازمان بزرگ ایران که با ما کار کردند ضامن و گارانتی کار ما هستند. این متن هم نوشته مدیر عامل مجموعه، برای تضمین کار ما:

به مشتریان عزیز شرکت توسعه یادگیری سینا تضمین می‌دهم که محصولات ما دارای کیفیت عالی می‌باشند و اگر فرد یا سازمانی از محوصلات و خدمات ما ناراضی بود کل مبلغ پرداختی به ایشان عودت خواهد شد.

محمدباقر مرادی

مدیرعامل شرکت توسعه یادگیری سینا

✨ برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.

 

🔸 آخرین پیشنهاد:

پیشنهاد ما اینست که نگران هزینه در زمینه آموزش و یادگیری خودتان و خانوادتون نباشید بهترین هدیه به دیگران آگاهیست و خودشناسی جزء گران‌ترین و ارزشمندترین علوم است حال که این دانش در ایران بومی شده و با کمترین هزینه در دنیا به هم وطنان ارایه میشه فرصت را از دست ندید و با مشورت با مشاوران و مدرسین و افراد زبده در این حوزه هر چه سریعتر اقدام کنید.

ما همیشه در کنارتان هستیم و کمکتون می کنیم تا دنیای زیباتری برای خودتون و عزیزانتان بسازید.

✨ برای خرید تست دیسک اینجا را کلیک کنید.